5 Nisan 2010 Pazartesi

MiM

Limonlu Kek Neval'cim beni mimlemişti.Mim cevaplarına çok hızlı cevap verdiğimi söyleyemem :) Geri dönüşünü yapmadığım bir sürü mim var sırada. Bu mim'in konusu "hayatınızda kullandığınız 9 parçanın ismi" yada fotoğrafı sanırım. :)

Hemen başlıyorum.

1. sırada Yenilemek istediğim ama elimden de hiç düşürmediğim kardeşimin hediyesi fotoğraf makinem var.

2. sırada bir bütün olduğumuz laptopum...



3. sırada Kahve makinem var.Her gün mutlaka türk kahvesi keyfi yaparım.Teyzemlerin bana doğum günü hediyesi....




4. sırada Saç bantlarım var.Her gün renk renk takarım.Bunlar sadece bir kaç tanesi.... :)



5. sırada el kremim var,her gün her dakika sürerim ellerime.


6. sırada Maclaren Qest Sport bebek arabası var.Çocukları bebek arabasında uyutup gezmesini acayip severim :)tanıyanlar bilirler,her yerde çocukları uyutabilirim. Özgür artık büyüdüğü için yavaş yavaş bebek arabasını yanıma almıyorum :) Maclaren bebek arabası ile iki çocuk büyüttüm,yeni alıcak olanlara şiddetle öneriyorum.



7. sırada cep telefonum var,bütün gün eşime mesaj çekerim :)


8. sırada tabiiki fırınım var :)



9. sırada Crocs marka terliklerim var,benim gibi tombul ayaklarınız varsa eminim çok rahat ediceksiniz.Yazlık bir terlik olmasına rağmen benim bütün kış ayağımdaydı.Bu sene başka renklerinide alıcam :)



Mim için kimseyi zorlamak istemiyorum,cevap vermek isteyen herkes davetlimdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder