6 Nisan 2010 Salı

Peynirli Kruvasan

Pazar kahvaltılarında, kruvasanları bu şekilde değerlendirebilirsiniz.Ben akşamdan hazırladığım için, akşam yemeği niyetine yemiştik..Dilerseniz içlerine pastırma,sucuk koyabilirsiniz..Her üç çeşidinide denedim ve çok beğenildi..Masada kalan son kruvasanı unutmadan fotoğraflayabildim..))Hatta çok da güldüler beni..)))Sizlere mutlaka kahvaltıda denemenizi öneririm..Kolay gelsin şimdiden..Mutlu bir hafta diliyorum..
3
Malzemeler
Kruvasan
2 yumurta sarısı
1 yemek kaşığı un
karabiber
rende veya ince kıyılmış taze kaşar
minicik tereyağ (bıçağın ucuyla)
2
Hazırlanışı
Tüm malzeme karıştırılır.

Kruvasanlar bıçak yardımı ile iki kapak olarak kesilir.

Ortalarına karışımdan eşit şekilde konulup fırında yaklaşık 15 dk tutulur.
1
AFİYETLER OLSUN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder