6 Nisan 2010 Salı

RUH İKİZİMLE , GÜNE BAŞLAMAK......


Bu maharetli eller neler yapıyor neler :))) Bir kısmı aşağıda, ( Resim gayet habersiz çekildi :)
Enfes ve kusursuz bir masa
Ben pembe morları çok severim ,Unutulmamışım...

Sadece benim için elde açtığı ıspanaklı kıymalı AÇMA BÖREK
Yine sadece benim için sardığı ,özel getirtilen asma yaprağı ile enfes bir SARMA
ve allta: erikli tart
Peynirli KİŞ
Ballı karamelli çıtır toplar, (çok istek alınca tarif geldi gülserenden)
7 Tane metro bar çikolata teflon tencereye konupkısık ateşte çok yavaş eritilir, içine 2 yk tereyağ (sütaş) eklenir, yanmamasına kesinlikle dikkat edilir !!!
2 yk bal eklenip, bir çay bardağı kırık ceviz , birazda badem ilave edilir. Altı kapatılıp iyice karıştırılır, ( bu işlem çok hızlı olmalı ) sade cornflakeslerde eklenip her tarafı karışıma bulansın. (cornfleksler çok olmasın) turuffe kağıtlarına hızlıca koy,çikolata çabuk donuyor.
5-6 gün kapalı bir kapta saklanıyor yumuşamıyor çıtırlığını kaybetmiyor.
Öylesine güzel bir lezzetki anlatamam. sadece bir tane yedim.. tam bir LEZZET BOMBASI
AFİYET OLSUN

Çok sevdiğim ,ev yapımı ,keten tohumlu, tam buğday unlu, ay çekirdekli mis gibi ekmekler (harikaydı )

Çok güzel olan kayısı- portakal ve erik reçelleri,

Gülserenciğime Almanyadan gelen alman sucukları ( özelliği tabakta tek gram yağ olmaması )
Gülserenciğimin çok sevdiği limon muhallebili ay kurabiyemden yapıp götürmüştüm.
( tarifi vereceğim) .


CANOM GÜLOM...
Ben çok sevgili biricik ruh ikizim GÜLSERENciğime hep böyle derim. Hayatınızda kaç insan gördünüz ve tanıdınız bilemiyorum, 10 parmağında 10 marifet olan, elinin değdiği herşeye bir sihir katan, işte benim GÜLOM da onlardan biridir. Sayılamayacak kadar çok olan meziyetleri ve marifetleri , yardımsever insani özellikleri , yüzünden hiç eksilmeyen tebessümü ile harkulade bir ANNE ve EŞtir benim biricik arkadaşım.

Güzel bir sonbahar sabahında boğazın sırtlarındaki evinde unutulmaz bir güne daha imzasını atmıştı.Onun hiç sevmediği şey : ben onu yemem bunu yemem- diyetteyim - vb sözleri AS-LA duymak istemez sofralarında ,
ve bana günler öncesi sıkı sıkı tembihleyip söz ! aldı.'' Servis yaptığım her şeyi TADACAKSIN öyle yarım marım değil TAM DİLİM'' ONA GÖRE diye.... !!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SONUÇ :

Y E D İ M :))

Yani 45 yılda bir yedim işte.... !!! Fakat bu değilki artık her önüme konanı yiyeceğim
üzgünüm ama yanıldınız.
Sadece 45 yıl sonra bu hakkımı bir kez daha kullanacağım :))))))))))))))))


Sevgili arkadaşım, ruh ikizim, çocukluğumun en anlamlı insanı, sana ömrümün sonuna kadar minnetle teşekkür edeceğim.
Sen benim bu dünyada evlatlarıma duyduğum o eşsiz hissiyatlardan sonra, bağlı olduğum biricik VARLIKSIN. Bu dünyada vaktimiz dolup gitme zamanımız geldiğinde mutlaka seninle o ebedi alemdede birlikte olacağız.
Çünkü SEN BENİM AHİRETLİK TEK DOSTUMSUN.
ÖMRÜN ADIN GİBİ GÜLLERLE DONANSIN BİRİCİK CANOM. SEVENLERİN ÇOK,
HAYATIN SONSUZ OLSUN........................
TEŞEKKÜR EDERİM CANIM .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder