6 Nisan 2010 Salı

SAKIZLI KAHVEM OLMADAN ASLA...... !! :)


Afrika esintileri, Bahar kokan muzlu tiramisum (arasına muz koydum) tarifi
komşularımın güzelliği :)

Şubat ve mart ayı eş- dost-akrabalarla geldi geçti, çok istemelerine rağmen komşularıma bir türlü zaman ayıramamıştık, bu son haftamı onlara ayırdım,çalışan arkadaşları ve evde olanları guruplara ayırıp onlarla 25 yıllık birikimlerimizi paylaştık, çok şanslıyız 25 yıldır aramızdan hiç giden olmadı, o gün doğanlar bugün 24-25 yaşında kimi evli,kimi anne, kimi baba,kimi nişanlı tabii annelerde kayınvalide olma mertebesine eriştikleri için keyifli...
insan arkasına dönüp baktığında benim gibi çok çok keyif alabiliyorsa bu elbetteki karşı tarafların samimiyeti ve insani güzelliğinden kaynaklanıyordur. tek taraflı değil yani. Ben komşularımı çok sever, çokda sayarım. Zira insanın ailesi olmazama, ilk koşacağı kapı komşu kapısıdır. Benimde çok kez can simidim onlar olmuştur geçen yıllar içinde.
Çeyrek asır geçirdik kopmak söz konusu bile değil.. Allah da öyle bir hüzün yaşatmasın bizlere..
şimdi sizlerle bu eski dostlarla geçen harika bir bahar sabahından, bir kaç kareyi paylaşmak istiyorum. Çalışan komşularımla bir cumartesi sabahından güzellikler.........

*- onlar benim tiramisum olmadan yaşayamazlar,komşular varsa, soframda mutlaka tiramisu vardır !! :))
- sakızlı kahveler İzmirden geldi.
- renkli çiçekler 3 komşumu temsil ediyormuş :)
- lokumlar da mısır çarşısından..

HEPİNİZE SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder