6 Nisan 2010 Salı

Teşekkürler Sinangil ve Çavdar Ekmeği



Sinangil Türkiye’nin lezzet markası olarak, 1963’ten bu yana gıda sektöründe hizmet vermektedir. Türkiye’nin ilk paket ununu piyasaya süren Sinangil, 2008 yılı itibari ile perakende ürün grubunda; çok amaçlı paket un, özel amaçlı paket unları, kek unları, fonksiyonel unlar, hazır ekmek karışımları, pişirme yardımcıları, glütensiz un ve endüstriyel ürün grubunda; kek miksleri, pastacılık toz karışımları, garner ekmek karışımları, power ekmek karışımları satışlarını yaparak, 2004’ten bu güne artan pazar payı ile çalışmalarına devam etmektedir. (metin alıntıdır.)

Fotoğraftaki ürünler Sinangil firması tarafından hediye olarak gönderildi. Kendilerine kaliteli ürünleri ve ilgileri için çok teşekkür ediyorum, çok mutlu oldum. Ürünlerinin çoğunu zaten beğenerek ve güvenerek kullanıyordum. Gönderdikleri ürünlerle yeni tarifler deneyip, en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım. Firma kendilerini ve ürünlerini tanıtan bir de site açmış, siteyi ziyaret edebilirsiniz. Sizler de kendi tariflerinizi hazırlayıp, sitede yayınlanmak üzere lezzet@sinangil.com.tr adresine gönderebilirsiniz.

Aslında bu ekmeği ye # 43 ekmek etkinliği için yapmış ama hazır un karışımı kullandığım için göndermekten vazgeçmiştim. Sinangil çavdar ekmeği karışımından yaptığım bu ekmeği kesinlikle tavsiye ediyorum, ikram ettiğim herkes çok beğendi, şimdiye kadar yaptığım en lezzetli ekmekti. Hazır hediyelerim de gelmişken hemen tekrar yapacağım. Tarifi paketin üzerinde, verilen malzeme ölçüsü de tam kararında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder