5 Nisan 2010 Pazartesi

TŞKLER TAMEK :)

Davetiyem....
Koliyi açtığımda bu manzara karşımdaydı....

Geçenlerde posta kutumda bir mail vardı,açtığımda bu mailin global satın alma şirket Mediacom tarafından geldiğini,çalıştıkları bir firmanın tanıtımı için benimle iletişim kurmak istediklerinden bahsediyor ve benden iletişim teli istiyorlardı....Maili yanıtladım ve Mediacom dan arayıp,bunun bir yarışma olduğunu ve şirketin benim de bu yarışmaya katılmamı istediklerini söylediler ...
Yarışma net üzerinden yapılacakmış ama açık adresimi isteyip davetiyeyi adresime göndermek istediğini söyledi,,,
Aradan bir kaç gün geçtiğinde kapıda cargo ve bir koli aaa dedim, ben davetiye beklerken bana neler geldi....
Koliyi açtığımda tüllerle süslü kırmızı bir zarf (davetiyem),çevresi minik sebzelerle bezenmiş ,tülün altında ise neler yoktu ki :)
Sizler için görüntülediğim Tamek ürünleri vardı,bir çoğunu zaten kullanıyordum,hele de o minik salçacıkları :),çok şaşırdım ve mutlu oldum çünkü hiç beklemediğim bir jestti .....
Tşkler Tamek,tşkler Mediacom...
Davetiyedeki adrese girip yarışma konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz.....
Blogumu çok seviyorum...........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder