6 Nisan 2010 Salı

TÜRK LOKUMU, BİR DUT MASALINDA

* SAYACIMI TAKALI TAM 1 AY OLDU.
22700 ZİYARETÇİME ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BENİM İÇİN ÇOK GURURLANDIRICI.. VAROLUN.





herşey yeşil- mavi düzenlendi

frambuazlı tiramisu ( gül içindi :(
ballı susamlı fıstıklı muffınler

sapancadan gelen yeşil domates reçeli !!! ( aybike bayıldııı )
frambuaz, kayısı, kara dut, yeşil domates reçelleri
patatesli soğanlı kıymalı börekler
peynirli maydanozlu ıspanaklı muffınler
patates kavurması


Aylar öncesinden konuşmuştuk, her blog yorumunda geri sayımdan söz ediyor, birbirimize mailler ,haberler bırakıyorduk..
9 haziranda Türkiyedeyim Nunucuğum deyip bekleyin beni diyen sesi hep çok heyecenlıydı !!
Nihayet vatana ayak bastı, Acıyı-sevinci bir arada yaşayıp hatta koca 1 ayı geride bile bıraktı. Kah ege'de, kah karadeniz'de ,kah İstanbul'da derken, Nihayet dün SEVGİLİ ARKADAŞIM AYBİKE'ciğimle( Aybike'nin Mutfağından ) çok çokk güzel bir güne imzalarımızı attık.
Masamı hazırlarken Önceden karar vermiştim, her şey yeşil- mavi olmalıydı. Aybike buraya yeşille mavinin tadını çıkarmak, güneşle kucaklaşmak için geliyordu.
Soframızı tüm bereketleriyle beraber ,yeşile maviye ve güneşe bulayıp onu ağırlamaya çalıştım.
Heyecanla Sevgili GÜL'ümüzü ( Damak tadı) beklemeye başladık , ne yazıkki işyerindeki tatsız bir sorun yüzünden yanımızda olamadı .. Özellikle Aybike pek üzüldü :((
'' Ama GÜLcüğüm servisini masadan gün boyu hiç kaldırmadım, Senin çook sevdiğin Frambuazdan sana dair tiramisular yaptım. Patates kavurmalarını hazırladım.
Kısmet olamasada başka süprizlerinde vardı, ama CAN SAĞLIĞI OLSUN .. :)))))
bİR DAHAKİNE İNŞ.
Derken Zaman hızla ilerledi, veda vakti geldi,
Aybikeciğim bugün ( 7 temmuz ) ege yollarında, anne ve babasına doğru, kızlarıyla beraber seyahette. ALLAH KAVUŞTURSUN.
YİNE GEL AYBİKECİĞİM.. HERZAMAN KAPIM , KALBİM SANA AÇIK OLACAK....
TIPKI SENİN GİBİ..... TEŞEKKÜR EDERİM.

Menümüzde ise :
Patatesli- kıymalı gül börek - peynirli muffınler- patates kavurması- ballı susamlı fıstıklı cupcake- frambuazlı tiramisu- ayvalık tatlı loru- bahçe semizotu- çanakkale-assostan domatesler- taze bahçe maydanozları - salatalıklar-zeytinyağlı biber dolması - benim ev yapımı reçellerim ve unuttuğum sakızlı lokumlar vardı :)
Bu haftam çok yoğun, ziyaretlerinize düzenli gelemiyorum, misafirlerim yurt içi ve yurt dışından sık sık dışarda oluyoruz, vede bir yandan tatil hazırlıkları var tabii.. Bavul yapıyoruz.
Bu sebeple affınıza sığınıyor, YORUMLARINIZA TEK TEK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder